11 תשובות
אולי כדאי לעשות דברים אחרים בעמצה, פשוט כי הראש עייף אחרי 7 שעות של משחק
שואל השאלה:
אמרתי שאני עושה הפסקות
אנונימי
ההפסקות עדיין לא משנות הרבה. משנה כמה שעות בממוצע יושב אדם על המחשב ביום אחד.
שואל השאלה:
אין פרח
אנונימי
שואל השאלה:
אני מיתחרט ששאלתי את השאלה הזאת קיצר ביי
אנונימי
אהמ אהמ - פתיל קצר
אנונימית
מה אתה מתעצבן? בגלל שלא שמעת את התשובות שרצית לקבל?
אנונימית
אני במחשב מעשר בבוקר עד שש בבוקר ביום למחרת
שעתיים ביום לא מספיק?
תאמת היא שזה לא בריא אבל מומלץ לגוון בנוסף אבל זה אחלה
לדעתי לא. המסכים זה פשוט רעל לעיניים וגם למוח