7 תשובות
לדעתי לא תצטרכי כלום ממה שלמדת, לומדים חומר חדש ולא רלוונטי למה שלמדת מקודם.
לא קריטי לשמור מחברות, לומדים חומר חדש
זרקתי הכל ממה שלמדתי לומדים מחדש
לדעתי את לא צריכה כי באמת כל החומר חדש ויעבירו איתך גם על מה שלמדת בכיתה ט אם יש
לא תשמרי כלום מתחילים חומר חדש
כמו שנאמר מעליי, מלבד מחברות במתמטיקה ואנגלית, אין צורך לשמור מחברות. מלמדים את כל החומר מאפס. בהצלחה
כולם אמרו לי לשמור הכל ובסוף לא צריך כלום :))