7 תשובות
נשבר לי כל העצמאות בגוף.
שאתה עייף
יש לך בחילה נוראית
את צריכה להוכיח את זהות אויילר.
לא מרגיש טוב
עייף ואין חשק ללכת
לסננן זה גם סבבה
אפשר להגיד גם מסיבות אישיות
עייף ואין חשק ללכת
לסננן זה גם סבבה
אפשר להגיד גם מסיבות אישיות
שאתה בהריון
כואבת הבטן
באותו הנושא: