7 תשובות
נשבר לי כל העצמאות בגוף.
יש לך בחילה נוראית
את צריכה להוכיח את זהות אויילר.
לא מרגיש טוב
עייף ואין חשק ללכת
לסננן זה גם סבבה
אפשר להגיד גם מסיבות אישיות
כואבת הבטן