התחברות
הרשמה
אחותי הקטנה בת 11 והיא כל הזמן מתלוננת שאני לא מגונן עליה ואז שאני כן מגונן היא מתלוננת, מה עושים?
2 באוגוסט 2022, 02:09
משפחה
אחים
אחיות
אחות
3 תשובות
תתלונן חזרה שהיא לא מגוננת עליך או משהו
ס
סתם ילדה999
תשחרר היא תגדל ותבין לבד שאתה מגונן עליה ותרצה את זה בחזרה
ב
בליירוולדורף
תתעלם
N
Neo got my back
באותו הנושא:
אחותי הקטנה היא אוטיסטית והיא ממש אוהבת לצייר (היא בת 10)
אחותי הקטנה בת 9 והיא 1.60 זה הגיוני?
אחותי וגיסי כל פעם היו מסתלבטים על אחותי הקטנה שהיא שמנה,שבתכלס היא לא ממש שמנה
אחותי הקטנה עולה לכיתה ט והיא רוצה להתחיל להיתאפר מה אני יכולה להגיד לה *במה להשתמש*?
שאלתי את אחותי הקטנה עם היא רוצה לשחק איתי והיא הרביצה לי בידיים ונשאר לי סימן
אחותי הקטנה עכשיו בכיתה ד' והיא מידה 40 בנעליים, זה ענק?
אחותי הקטנה בת 10 והיא 1.63 היא ממוצעת או ממש גבוהה?
איך אני מעיף את אחותי הקטנה מהמיטה שלי היא אמרה שמשעמם לה והיא לא מפסיקה לדבר
אחותי הקטנה כל הזמן רוצה
חברה הכי טובה של אחותי הקטנה נפטרה לפני שבועיים ואחותי בקושי מסוגלת לדבר והיא כל הזמן בוכה והיא בקושי אוכלת.
אחותי הקטנה בכיתה ג והיא 1.22 היא נמוכה לגילה ?