8 תשובות
לא זוכר האחרון שסיימתי היה doki doki literature club
^^^אני גם ככה חחח אני לרוב לא מצליחה ואז נמאס לי מהמשחק :/
יותר מדי אבל השלוש אהובים עליי זה red dead redmption 2, the witcher 3 ו פורטל 1 ושתיים ביחד כזה
אה חשבתי שהתכוונת לאחד האחרון ששיחקתי בו, אם זה ככה אז סיימתי גם רד דד 2, אורי אנד דה וויל אוף דה וויספס (משחק פשוט יפהפה אבל זה משחק המשך לאורי והיער העיוור), דרגון קווסט xi ופסייקונאטס 1 (מתכנן לשחק את 2, אגב כל המשחקים שאמרתי פה הם רק בטופ 5 אם עוד משחק שאין לו סיפור אז לא אמרתי אבל בכללי שיחקתי הרבה יותר מה4 האלה)
red dead redemption 2 - פעם אחת ובדרך לסיים פעם שניה
gta v - חמש פעמים
battlefield את כל הסדרה של
וגם את הסדרה של call of duty
gta v - חמש פעמים
battlefield את כל הסדרה של
וגם את הסדרה של call of duty
lego star wars the skywalker saga אם זה נחשב
כנל לזאת שמעליי
ישמע מצחיק, אך לא יצא לי לסיים משחק מחשב
אני תמיד תחילה ולא מסיימת אותם אף פעם
אני תמיד תחילה ולא מסיימת אותם אף פעם