11 תשובות
תתחילי להתלבש יותר צנוע,
לשמור שבת, נניח קחי לך כמה שעות בהם את שומרת וככה תתחילי.
לקרוא קריאת שמע לפני השינה
לשמור שבת, נניח קחי לך כמה שעות בהם את שומרת וככה תתחילי.
לקרוא קריאת שמע לפני השינה
לקרוא תהילים, שאת קמה בבוקר להגיד את הברכה. בכיפור לצום לשמור שבת
ואו אני ממש שמחה לשמוע :)
עצה שלי שתעשי את התהליך לאט זאת אומרת אל תעשי הכל בבת אחת, קחי את הזמן..
יש שיעורי חיזוק מאוד יפים ביוטיוב ( אם תירצי דברי איתי בפרטי ואשמח לתת לך שמות של רבנים מאוד מחזקים ומעצימים) אולי אפילו תיקחי על עצמך רק לבוע לקרוא ברכות השחר בסידור, ככה לאט לאט כל פעם תתחזקי קצת ואני מאמינה שתמצאי את המקום שאת מרגישה בו בטוב, בהצלחה :))
עצה שלי שתעשי את התהליך לאט זאת אומרת אל תעשי הכל בבת אחת, קחי את הזמן..
יש שיעורי חיזוק מאוד יפים ביוטיוב ( אם תירצי דברי איתי בפרטי ואשמח לתת לך שמות של רבנים מאוד מחזקים ומעצימים) אולי אפילו תיקחי על עצמך רק לבוע לקרוא ברכות השחר בסידור, ככה לאט לאט כל פעם תתחזקי קצת ואני מאמינה שתמצאי את המקום שאת מרגישה בו בטוב, בהצלחה :))
שואלת השאלה את יכולה לבוא לפרטי?
את יכולה להגיד מודה אני בבוקר
אנונימי
אניאשמח לנסות להדריך אותך בפרטי אם את רוצה:)
כל הכבוד לך צריך הרבה כוחות בשביל לעשות את זה את מדהימה❤
כל הכבוד לך צריך הרבה כוחות בשביל לעשות את זה את מדהימה❤
את יכולה להתחיל לקרוא תהילים בבוקר
ולצפות בשיעורי תורה ולשמור שבת בהדרגה
בהצלחה!
ולצפות בשיעורי תורה ולשמור שבת בהדרגה
בהצלחה!
ישר כוח! כל הכבוד לך!
ממליץ להתחיל בדבר שקל לך, ולאט לאט להעלות, נסי לשמוע שיעורים ביוטיוב
אשלח לך משהו שפעם שלחו לי, על המעלה של אדם שהולך בדרך הישר אפילו שהסביבה לא
אשרייך, אצטט את דברי ר' נחמן זיע"א.
"'אחד היה אברהם' .
שאברהם עבד ה' רק על ידי שהיה אחד
שחשב בדעתו שהוא רק יחידי בעולם, ולא הסתכל כלל על בני העולם, שסרים מאחרי ה' ומונעים אותו, ולא על אביו ושאר המונעים, רק כאילו הוא אחד בעולם
וזהו: 'אחד היה אברהם'.
וכן כל הרוצה לכנוס בעבודת ה', אי אפשר לו לכנוס כי אם על ידי בחינת שיחשוב שאין בעולם כי אם הוא לבדו יחידי בעולם
ולא יסתכל על שום אדם המונעו, כגון: אביו ואימו או חותנו ואישתו ובניו וכיוצא, או המניעות שיש משאר בני העולם, המלעיגים ומסיתים ומונעים מעבודתו יתברך.
וצריך שלא יחוש ויסתכל עליהם כלל
רק יהיה בבחינת: 'אחד היה אברהם' כאילו הוא יחיד בעולם כנ"ל"
ממליץ להתחיל בדבר שקל לך, ולאט לאט להעלות, נסי לשמוע שיעורים ביוטיוב
אשלח לך משהו שפעם שלחו לי, על המעלה של אדם שהולך בדרך הישר אפילו שהסביבה לא
אשרייך, אצטט את דברי ר' נחמן זיע"א.
"'אחד היה אברהם' .
שאברהם עבד ה' רק על ידי שהיה אחד
שחשב בדעתו שהוא רק יחידי בעולם, ולא הסתכל כלל על בני העולם, שסרים מאחרי ה' ומונעים אותו, ולא על אביו ושאר המונעים, רק כאילו הוא אחד בעולם
וזהו: 'אחד היה אברהם'.
וכן כל הרוצה לכנוס בעבודת ה', אי אפשר לו לכנוס כי אם על ידי בחינת שיחשוב שאין בעולם כי אם הוא לבדו יחידי בעולם
ולא יסתכל על שום אדם המונעו, כגון: אביו ואימו או חותנו ואישתו ובניו וכיוצא, או המניעות שיש משאר בני העולם, המלעיגים ומסיתים ומונעים מעבודתו יתברך.
וצריך שלא יחוש ויסתכל עליהם כלל
רק יהיה בבחינת: 'אחד היה אברהם' כאילו הוא יחיד בעולם כנ"ל"
כל הכבוד
ויפה מאוד לקרוא את התגובות כאן!
ויפה מאוד לקרוא את התגובות כאן!
אנונימי
תתחילי מדבר קטן ואז תעברי לדבר גדול , כלומר , תתחילי מדבר פשוט (כמו לומר מודה אני כל בוקר) ואז כשאת רואה שאת מצליחה לעשות את זה כל יום תעלי דרגה , תקראי ברכות השחר ונטילת ידיים לפני זה (שזה לוקח יותר זמן ויותר קשה)ואז ככה תעלי ותעלי ואז בסוף תקחי על עצמך דבר שהוא קשה כמו שמירת שבת , שמירת נגיעה, צניעות וכו' , אבל כרגע תתחילי עם דברים פשוטים יותר וחשוב גם , שאחרי כמה זמן שאת לוקחת על עצמך משהו ואת רואה שאת מצליחה איתו (בואי נגיד אחרי שבועיים שאת עושה את אותו דבר) אז תיקחי על עצמך עוד משהו וככה זה לא יגרום לך לעומס ואז בסוף חס וחלילה תפסיקי לחזור.
ואם את צריכה עזרה או שאולי אם את רוצה שאני אלווה אותך במסע הזה אז תדברי איתי בפרטי :) אני גם חוזר כבר שנה וחצי אז יכול להיות שאני אצליח לעזור לך
ואשרייך שאת חוזרת בתשובה!!
ואם את צריכה עזרה או שאולי אם את רוצה שאני אלווה אותך במסע הזה אז תדברי איתי בפרטי :) אני גם חוזר כבר שנה וחצי אז יכול להיות שאני אצליח לעזור לך
ואשרייך שאת חוזרת בתשובה!!
תפילה ושיעורי תורה משם הכל כבר יגיע
אנונימי