4 תשובות
זה תלוי המחנה עצנו קשה כי את צריכה להקלח שם וזה וגם שמעתי שהשנה סיירים זה עם שבת אז בכלל
שואל השאלה:
כןן זה עם שבת וזה פשוט באלי לדעת אם המסלולים ממש קשים
כןן זה עם שבת וזה פשוט באלי לדעת אם המסלולים ממש קשים
אני גם חושבת שהמסלולים יהיו קשים
אומרים שקשה אבל האווירה כייפית
באותו הנושא: