4 תשובות
זה תלוי המחנה עצנו קשה כי את צריכה להקלח שם וזה וגם שמעתי שהשנה סיירים זה עם שבת אז בכלל
שואל השאלה:
כןן זה עם שבת וזה פשוט באלי לדעת אם המסלולים ממש קשים
אני גם חושבת שהמסלולים יהיו קשים
B09
אומרים שקשה אבל האווירה כייפית