7 תשובות
לא מפחיד בכלל יותר פסיכולוגי
אחלה סרט
^^
הם מדברים על הסרט החדש שיצא בקולנוע לא מה שיש בנטפליקס
אנונימי
הראשון? ממש טוב
אני לא מפחדת מסרטי אימה, אבל הוא נחמד לצפות עם חברים וכאלה
נדירר ראיתי היום
המליצו לי עליו פה שהוא מפחיד אבל הוא בכלל לא מפחיד. אבל סרט סבבה
727