4 תשובות
שואל השאלה:
אני שם בריב עם הרוב אבל עם הילדה שיש לה יום הולדת אני ממש סבבה ופעם היינו חברות
אני שם בריב עם הרוב אבל עם הילדה שיש לה יום הולדת אני ממש סבבה ופעם היינו חברות
אנונימית
של מי היומולדת?
שואל השאלה:
של חברה שלי לשעבר (לא כל כך בקשר) והחבורה שלי שם (אח קלי בחבורה)
של חברה שלי לשעבר (לא כל כך בקשר) והחבורה שלי שם (אח קלי בחבורה)
אנונימית
אז לכי. לא תהיי לבד
באותו הנושא: