5 תשובות
כן
תעשי זה אינדיבידואלי ברמות לי לא כאב
כאילן דוקרים אותך עם עט
כאב רגעי ונסבל לגמרי
כאב רגעי ונסבל לגמרי
זה כואב רק לשניה
כן זה לגמרי הגיוני. וגם נזם לא כואב בכלל (אומרת מניסיון ועוד תגובות של אנשים אחרים)
באותו הנושא: