7 תשובות
שואל השאלה:
כן, אבל עדיין לא הוצאתי תז
אנונימית
אני מדברת על מס' תעודת זהות
אם עוד לא הוצאת תעודת אז תתקשרי למיטב (1111) תשיגי את המספר זהות שלך מההורים, ותסבירי להם, הם יעזרו לך, אבל לא עכשיו, יש נציגים זמינים נראה לי מ7 עד 7, משהו כזה.
אני זוכרת שאצלי הלכתי לאיפה שכתוב "התחברות" שמתי בשם משתמש את התעודת זהות שלי (כמו שכתוב) ואז הלכתי לכיתוב שם למטה "אין לך סיסמה?" נכנסתי ועשיתי כפי שהיה כתוב
בפעם הראשונה באתר מתגייסים את עושה התחברות ראשונה והסיסמא זה התאריך הנפקה של התעודת זהות שלך
מה זאת אומרת לקבל סיסמא לאתר? את לא את אמורה ליצור סיסמא?
זה רשום בדף שקיבלת בדואר