7 תשובות
בול
אנונימית
אדם וחווה נהנו להם בגן עדן אבל היה שני עצים שאסור היה להם לאכול מהפירות שלהם, עץ הדעת ועץ החיים
יום אחד בא הנחש לחווה ושיכנע אותה לאכול תפוח מעץ הדעת, היא אכלה ושכנעה את אדם לאכול אז אלוהים כעס עליהם וגירש אותם מגן עדן
הסוף
יום אחד בא הנחש לחווה ושיכנע אותה לאכול תפוח מעץ הדעת, היא אכלה ושכנעה את אדם לאכול אז אלוהים כעס עליהם וגירש אותם מגן עדן
הסוף
אדם וחווה חיים בגן העדן ואלוהים ציווה עליהם לא לאכול מפרי עץ הדעת, ואז הנחש נכנס ביניהם ופיתה אותם לטעום מפרי עץ הדעת, ועיניהם נפקחות והם ניהים יודעי טוב ורע, כשהחטא מתגלה הם מאשימים אחד את השני אבל אלוהים החליט להעניש כל אחד לחוד
בקיצור לאדם ולחווה היה אסור לאכול מעת התפוחים והנחש פיטה אותם ובסוף הם אכלו את התפוח ואלוקים נתן להם עונש
ה:אם מישהו מציע לכם תפוח אל תקחו
נחש:חווה רוצה תפוח?
חווה:כןן
ה:ימטומטמת מי יצר אותך אמרתי לא לגעת
חווה:אתה יצרת אותי..
ה:אה נכון
אדם:למה נולדתי
נחש:חווה רוצה תפוח?
חווה:כןן
ה:ימטומטמת מי יצר אותך אמרתי לא לגעת
חווה:אתה יצרת אותי..
ה:אה נכון
אדם:למה נולדתי
אחרי בריאת העולם אלוקים יצר את האדם ואת אישתו חווה, אלוקים אמר להם שהם יוכלו להינות מכל פרי הגן חוץ מפרי עץ הדעת ועץ החיים, אחר כך בא הנחש שפיתה את חווה לאכול מפרי עץ הדעת, נגסה בתפוח ונתנה לאדם.. ונפקחו להם העיניים מה שנקרא וה' העניש אותם והוציא אותם מגן עדן וכל אחד לחוד קיבל עונש שעד היום משפיע עלינו
אנונימית
יש שני פירות שאלוהים אמר לאדם וחווה לא לאכול חווה אכלה את זה וגם אדם בגלל הנחש וככה אנחנו מתלבשם היום ויודעים להיות זהירים אבל אלוהים האעניש אותנו
אנונימית