9 תשובות
לכולם יש את זה
כן ברור, 4 שעות ברצף זה ממש קשה, הגיוני שיעשה כאב ראש
כן
תעשה הפסקה מידי פעם
תעשה הפסקה מידי פעם
תעשה הפסקות. נגיד חצי שעה ואז הפסקה של 10 דקות רבע שעה ככה גם תוכל ללמוד טוב יותר וגם לא יכאב לך הראש
ברור שיהיה לך כאב ראש אתה לומד 4 שעות רצוף
שואל השאלה:
כן אבל זה כאילו כאב ראש ברמה של לא ללכת לבית ספר (לא שיש כרגע) יש לי חולשה בכל הגוף וכל הזמן או ממש חם לי או ממש קר לי
כן אבל זה כאילו כאב ראש ברמה של לא ללכת לבית ספר (לא שיש כרגע) יש לי חולשה בכל הגוף וכל הזמן או ממש חם לי או ממש קר לי
אז תעשה הפסקה
בלי צחוק יש לי את זה על כל מקצוע
וגם תקח הפסקה של רבע שעה תהיה בטלפון קצת תשתה משהו תאכל
אם אני לומדת 4 שעות אני מתה
וגם תקח הפסקה של רבע שעה תהיה בטלפון קצת תשתה משהו תאכל
אם אני לומדת 4 שעות אני מתה
שואל השאלה:
מעדכן שהרגע התעלפתי
מעדכן שהרגע התעלפתי
באותו הנושא: