11 תשובות
אם הרופאה אמרה שזה בסדר, זה כנראה בסדר ולא מסוכן.
אם היא רופאה היא לא אמורה להבין בזה יותר מאיתנו?
כהראה יש צורך לכך.
נשמע תקין
אנונימי
זה לא אמור להיות מסוכן. בהצלחה
שואל השאלה:
טוב
אנונימית
יש גלולות עם כמויות שונות והורמונים שונים...
אז אם היא אמרה לך, אז לא יקרה שום דבר רע
שואל השאלה:
היא לא מכירה תגוף שלי אני לא יודעת אם לקחת סיכון לקחת
אנונימית
יש הבדל...
רופא יודע איך גוף האדם עובד...
שואל השאלה:
הפנתה אותי למיון בגלל חשש לפקקת ורידים
אנונימית
ללכת למיון להבדק בדחיפות
לא אמור להיות קרישי דם גדולים סתם ככה אם זה לא מחזור
אנונימית
באותו הנושא: