6 תשובות
שואל השאלה:
סתם משעמם לי אז אני קוראת זה לא רמה כל כך משהו בכלל אבל לא נורא
סתם משעמם לי אז אני קוראת זה לא רמה כל כך משהו בכלל אבל לא נורא
זאת סדרת ספרים של adch54
אם את אוהבת לקרוא באנגלית, ace זה ספר מהמם והאנגלית שם ברמה לא קשה יחסית אבל הוא פשוט ספר שכיף לקרוא
infinity על הארי סטיילס
אנונימית
בחיים לא הבנתי איך אנשים משתמשים שם
אני רוצה לשתות את הדם שלך
אחד עם השקט
killer
רומא ויוליה
אחד עם השקט
killer
רומא ויוליה
באותו הנושא: