7 תשובות
נראה שכולם שכחו מזה האמת
כבר לא מנסים להפחיד אותנו כמו פעם אבל לפעמים הם אומרים שיש עלייה כי הם רוצים לדחוף אנשים ללכת להזריק את ה"חיסון"
אנונימית
זה לא קורונה זה חייזר שמסתובב בעולם^~^
אנונימית
תכלס?
כמעט כולם חלו לפחות פעם אחת כבר לא מתעסקים בזה מי שחולה צריך בידוד
אם יש חשש עושים בדיקה

מעבר לזה זהו
מה זה קורונה?
הבירה? נראה לי היא בסדר



בקשר לוירוס, לאף אחד כבר לא אכפת
נראה לי אין הרבה חולים עד לגל הבא
אנונימית
קורונה זה מה שיש לי עכשיו