5 תשובות
זה עדיין נורא מסוכן
מאוד
במיוחד בכבישים בין עירוניים
במיוחד בכבישים בין עירוניים
מאוד מסוכן,
לא מכירה מישהו שרכב באופנוע ולא קרה לו משהו.. :(
לא מכירה מישהו שרכב באופנוע ולא קרה לו משהו.. :(
עדיין יש את שאר הגוף פתוח, קסדה לא תציל אותך אם תעופי 10 מטר באוויר
זה עדיין מסוכן
באותו הנושא: