9 תשובות
שואל השאלה:
התכוונתי לשאול אם נכנסים למלחמה?הם מאיימים?
התכוונתי לשאול אם נכנסים למלחמה?הם מאיימים?
אנונימית
אין נפגעים
אני חושבת שהם הפציצו אותנו עכשיו כזה רק כדי לאיים והם יפסיקו כי יש עכשיו שקט
אבל הרגנו להם בכירים אז לא בטוחה שהם יפסיקו
אבל הרגנו להם בכירים אז לא בטוחה שהם יפסיקו
הרגנו להם 15 אנשים אז..
^^הם ממשיכים סעמק
נכנסנו למבצע
אין ניפגעים
אין נפגעים
אני חושבת שנכנסים למילחמה אבל לא בטוח
באותו הנושא: