5 תשובות
חדר בריחה
מסעדה
להסתובב עם חברים בתל אביב
באולינג
מסעדה
להסתובב עם חברים בתל אביב
באולינג
תעשי איתם פיקניק בים- תביאי לשם אוכל עוגה ובוקסה לשים שירים
יהיה כיף
(לא שמתי לב שרשמת נובמבר, עזבי לא משנה, תלכו למסעדה)
יהיה כיף
(לא שמתי לב שרשמת נובמבר, עזבי לא משנה, תלכו למסעדה)
אנונימית
מה גימבורי
מסעדה או באולינג או בבית שלך
מסעדה או באולינג או בבית שלך
בנובמבר? טיפה מוקדם לחשוב על זה... אפשר אולי בגימבורי
מסעדה, יום כיף עם חברות, ים, בבית אם זה מתאפשר, אם יש תקציב ואין בעיה אפשר לרדת לאילת או משהו ואם זה כמות גדולה ובא לך משהו בסגנון מסיבה אז לופט
באותו הנושא: