8 תשובות
שגם ככה אני עוזבת את הארץ בקרוב בגלל זה
חיים בסרט לשלם 30 שקל לאדם ולקחת אפילו על חלב 10 שקלים
מזעזע
מה עוד יש להגיד?
עצוב
מה אפשר כבר לחשוב.
שלממשלה לא אכפת משום מצב כלכלי של האזרחים.
אני ממש מזדעזעת ממה שקורה לנו במדינה. זה רק מוכיח כמה ממשלה פח יש לנו, שאכפת להם אך ורק מעצמם ומדקות התהילה שלהם.
אנשים מסכנים, אנשים עם משפחות גדולות (10-14 ילדים) שלא מצליחים לסגור את החודש ועוד צריכים לפרנס 12 ילדים. גם היה את המקרה של האימא שהייתה צריכה לתרום את הכליה שלה כדי שיהיה לה כסף לפרנס את הילדים, זה נשמע לך הגיוני? אני באמת שואלת! כי זה פשוט מוציא אותי מדעתי כמה שהמצב במדינה שלנו צועק לעזרה.
אני מבינה שיש גורמים לכך שקיים יוקר המחייה אבל בואי, הם כבר חצו כל גבול אפשרי!
אני אגיד לך את האמת, יבוא יום ואני אכנס לכנסת הזאת רק בשביל לעשות קצת צדק ועתיד טוב יותר לכולנו - מה שאין לנו כרגע
יצא מפרופורציות
חורג את גבול הטעם הטוב
ולא רק יוקר מחיה גם המשכורות והמסים פה בושה.