10 תשובות
לא
כן חבל לסכן גם את המשפחה.. אפשר לחגוג אחרי המצב
לדעתי אין צורך לבטל
כן
מה לסכן יש משהו רצים לממד אלא אם כן הם באים ממש מרחוק
שואל השאלה:
כן אבל כאילו כבר קנינו הכל והזמנו לו עוגה ממש יקרה שחבל שתלך לפח ואנחנו לא יודעים מב לעשות
וגם יש לנו 2 ממדים אז המשפחה תכנס
אנונימית
שואל השאלה:
כולם באים מערים שגג רבע שעה מפה
אנונימית
לא לבטל!!!!!! תהנו ומזל טוב
שואל השאלה:
תודה!!!
אנונימית
שואל השאלה:
תטדהה
אנונימית