5 תשובות
תנסי מה אכפת לך, אם זה שווה? כל אחד מעדיף להתגייס בזמן אחר תלוי מה את רוצה
כן. מרץ זה גיוסים אחרונים
סביר להניח שתישארי לבד מהחברות ובשיחרור גם
הכי מאוחר שכדאי זה נוב או פברואר ואני די מגזימה
כן, עדיף כי זה אומר שתשתחררי מוקדם יותר, ויש סיכוי שיתנו לך, מאמינה שכן.
שווה לנסות
בת כמה את?