9 תשובות
לא
תנסי לעזור לה
אנונימית
לא יהיה מוזר תנסי זה יהיה ממש נחמד, אולי היא צריכה תמיכה כרגע:/
תעזרי לה זה ממש נחמד
לא מוזר בכלל, תגיעי אליה ותתחילי איתה שיחה, תנסי להרגיע ולתמוך בה קצת.
תשאלי אותה אפ היא בסדר..
גאה בך שאת רוצה לעזור3>
אנונימית
למה את במיון? הכל בסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
אה כן אני בסדר תודה ששאלת3>
ואני הלכתי לקנות כזה חבילת מסטיקים אני אגש אליה ואציע לה אחד ואראה מה אני יכולה לעשות כדי לעזור
מה קרה לך נסיכה?
אנונימית
שואל השאלה:
או אני קיבלתי סיר לראש במאחורה ופתחתי חלק מהראש פשוט
אני בסדר עכשיוו3>