7 תשובות
שואל השאלה:
ואיך התגברת על הפחד?
ואיך התגברת על הפחד?
אנונימי
פשוט התחלתי ללמוד וראיתי שזה לא כזה נורא
שואל השאלה:
יש רגעים בכביש שאת נלחצת ברגעים שיש פניות או נהגים לא זהירים? או שמתגברים על זה כבר בשיעורים?
יש רגעים בכביש שאת נלחצת ברגעים שיש פניות או נהגים לא זהירים? או שמתגברים על זה כבר בשיעורים?
אנונימי
מי אמר שההרגשה הזאת לא תעבור בחיים והוא לא בנוי לנהיגה?^ זה שיש חרדות בשיעורים ממש לא אומר את זה
אנונימית
יש לי רישיון
אבל אני למדתי בדרום אצל מורה שאחותי למדה אצלו
אבל אני למדתי בדרום אצל מורה שאחותי למדה אצלו
שואל השאלה:
התחלת ללמוד או איפה את מחפשת? פחות בא לי המלצה מחברים...
התחלת ללמוד או איפה את מחפשת? פחות בא לי המלצה מחברים...
אנונימי
גם לי יש חרדת נהיגה
צריך למצוא מורים מומלצים
מקסימום לעבור מורה בשלבים מוקדמים
צריך למצוא מורים מומלצים
מקסימום לעבור מורה בשלבים מוקדמים
באותו הנושא: