8 תשובות
אין הרבה סמאט אני השלישי ולא היה בלל חוץ מהתמזמזויות אבל כן הרבה קללות ודיבור מלוכלך
שואל השאלה:
שווה קריאה או סתם אוברייטד?
אנונימית
שווה קריאה חד משמעית
אוברייטד, אבל לא סדרה רעה. מאוד סוחפת, סיימתי אותה ביומיים, אבל לא כל כך איכותית מבחינת תוכן+כתיבה (בעיניי..)
ויש, אבל לא המון
שואל השאלה:
בייחס לאקדמיית רויאל הארטס, איפה יש יותר?
אנונימית
נראה לי שבאקדמיה
וכן הסדרה אומנם לא הכי איכותית אבל היא מצחיקה וקלילה כזאת אבל עדיין מדברת על דברים רציניים היא ממש נחמדה
בספר האחרון יש כמה קטעים אבל לא משהו יותר מדי מפורט. הסדרה בהחלט שווה קריאה
בקושי יש, רק בספר האחרון יש אולי פעמיים או שלוש..
וברויאל הארטס יש פי אלף יותר סמאט.
הוא שווה קריאה ברמות
נהניתי בכל רגע כשקראתי את הספר הזה