14 תשובות
מאמינה שיש
כן, אני בתיכון חרדי אבל אני דתיה
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה איזה תיכון ?
וואלה איזה תיכון ?
אנונימית
כן אבל אני בחופש עכשיו
אנונימית
חב"ד קרית גת
אנונימית
שואל השאלה:
ואם יגלו שאת כאן ?
יכעסו ?
ואם יגלו שאת כאן ?
יכעסו ?
אנונימית
לא למה שיכעסו...
אני לא חרדית
אני לא חרדית
אנונימית
שואל השאלה:
?אז למה את בתיכון חרדי .
?אז למה את בתיכון חרדי .
אנונימית
בתור חרדי שאין לי מושג איך הגעתי לפה, אני לא מבין מה אתן עושות פה?
אנונימי
^חח מה אתה עושה כאן?
(אנונימית אחרת)
(אנונימית אחרת)
אנונימית
שואל השאלה:
אתה מירושלים .?
אתה מירושלים .?
אנונימית
זה חב"ד, יש שם גם בנות שלא חרדיות...
ואנונימי- אנחנו עושות מה שאתה עושה כאן חחח
המשפחה שלי אנחנו חב"דניקים אבל לא ממש... כאילו יש לנו טלוויזיה, אינטרנט פתוח, לא הולכים כל כך צנוע, אז אנחנו בין דתיים לחב"ד
ואנונימי- אנחנו עושות מה שאתה עושה כאן חחח
המשפחה שלי אנחנו חב"דניקים אבל לא ממש... כאילו יש לנו טלוויזיה, אינטרנט פתוח, לא הולכים כל כך צנוע, אז אנחנו בין דתיים לחב"ד
אנונימית
לא, אני לא מירושלים.
ואין לי באמת מושג מה אני עושה כאן, סתם אתר של כפירה רח"ל.
ואין לי באמת מושג מה אני עושה כאן, סתם אתר של כפירה רח"ל.
אנונימי
אני חרדי .יש פה בנות חרדיות?
וואלה מגניב ומעניין לדבר עם אחת
וואלה מגניב ומעניין לדבר עם אחת
אנונימי