5 תשובות
אני לא חושבת שכדאי לך ללכת לשם עכשיו כי אתה צריך לתת לגוף שלך להחלים, ושתחלים בעז''ה תתחיל להתנדב שם, עד אז אולי תנסה לעשות משהו אחר או לבדוק מה אפשר לעשות שם שהוא לא מצריך עבודה פיזית קשה, כמו למשל לענות לטלפונים שמגיעים ואז אתה תשלח אמבולנס/אופנוענים וכו' בהצלחה לך עם זה וצום קל ומועיל ושבוע טוב:)
שואל השאלה:
תודה רבה וצום קל ושבוע טוב גם לך
אנונימי
תקשיבי תדברי איתי בפרטי נראה לי שאת לא הבנת
בתוכנית החדשה בכיתה ט רק לומדים לא מתנדבים באמת . מבינה ? אז את לומדת פשןט מהבית במחשב
עדיף שלא
מצטרפת לשאלה
מה עושים בכיתה ט במדא ? כאילו התחלתי ללמוד את הדבר החדש הזה של כיתה ח וביום רביעי יש לי את המבחן הזה פנים מול פנים . אבל הבנתי שמשא למדו מטעויות ובמקום ללמוד קצת בכיתה י וישר להתנדב אז כל כיתה ט לומדים ובכיתה י מתנדבים . אני חושבת שרק לומדים בכיתה ט ולא באמת לומדים מהשטח