5 תשובות
לכי לישוןן
שואל השאלה:
^-לבד-^ לא אכלתי כי שכחתי מזה..גם לא שתיתי מספיק ואני לא יודעת מה אני עושה
אנונימית
אם את לא תרגישי טוב כן.
שואל השאלה:
אני לא מרגישה גרוע פשוט קצת כאבי בטן של רעב וזה
אנונימית
לכי לישון. תרגישי טוב יותר בבוקר.