5 תשובות
לכי לישוןן
שואל השאלה:
^-לבד-^ לא אכלתי כי שכחתי מזה..גם לא שתיתי מספיק ואני לא יודעת מה אני עושה
^-לבד-^ לא אכלתי כי שכחתי מזה..גם לא שתיתי מספיק ואני לא יודעת מה אני עושה
אנונימית
אם את לא תרגישי טוב כן.
שואל השאלה:
אני לא מרגישה גרוע פשוט קצת כאבי בטן של רעב וזה
אני לא מרגישה גרוע פשוט קצת כאבי בטן של רעב וזה
אנונימית
לכי לישון. תרגישי טוב יותר בבוקר.
באותו הנושא: