15 תשובות
שואל השאלה:
לא השתמשתי בקרם של נטורל אבל פנטן הוא נחמד אבל ברגע שהוא מתייבש על השיער הוא הופך את השיער למגעיל
שואל השאלה:
אהה ונטורל הירוק יש לו ריח לא משהו ועושה ממש קשקשים , יש אחד שחור שאמרו לי שהוא טוב של נטורל אבל לא ניסיתי
יש נטורל הירוק והסגול
שואל השאלה:
יש גם אחד שחור כאילו שכל הבקבוק שחור
כןן הוא גם ממש טוב
נטורל הירוק
שמעתי המלצות על הקרם של נטורל וגם על של פנתן
אני מתולתלת ואני פשוט שמה מרכך על יד ומתחילה לעבור איתו על כל השיער זה מתיבש ולא מתנפח זה מחזיק אותו חזק בלי שבונצים ולא עושה לי קשקשים משתמשת בקרולין ירוק
קרם של סאקרה מספר 7!!!
עושה את השיער מושלם
אני שמה את הנטורל השחור שכתוב עליו - לחות עם קוקוס או משהו כזה ויש על הבקבוק קצת צבע ורוד, ואני שמה גם כדי שלא יתנפח את הנטורל השחור- לחות עם גלייז וזה ממש טוב השילוב הזה לשיער שלי
wd40
נטורל שחור ים הפס הסגול
את יכולה לשים סרום או איזשהו שמן
ולגבי קרמים אני ממליצה על:
fifi(אבל זה טיפה יקר)
נטורל
פנטן(למרות שהוא קצת מקשה את השיער, צריך לדעת לשים בכמויות נורמליות פשוט)
crema (הוא טוב בשביל לרענן קצת את התלתלים בבוקר ולהוריד נפח)
m.b(של מיקי בוגנים, אחלה קרם והוא טוב לרענן את התלתלים בבוקר ולהוריד נפח)
בתור מתולתלת לשעברר שעשתה החלקה
וולה פלקס ממש טוב אחד הטובים באמת שכן
מישל מרסייה בצבע שחור וזהב מציל אותי