6 תשובות
כן
אה
כעקרון החובה היא לנהוג רק עם תעודת זהות
אז מספיק שיהיה לך את הקובץ של ההיתר בפלאפון כשאת נוהגת וזהו.
אם לא הוצאץ את ההיתר נקרא כאילו אין לך רישיון