5 תשובות
אני אישית שעות..יכול לקרוא...לטייל עם הכלב..סתם לשרוץ בשמש
פיקניק!
לא בא לך פארק?
תלוי עם מי הלכתי, אם זה עם חברות אז כמה שעות, אם זה לבד/עם הכלב אז שעה-שעתיים.
תלוי, אם אני לבד אז בערך רבע שעה עשר דקות. אבל אם אני עם חברה אז בין חצי שעה לשעה. ואם אני עם כל הכיתה אז מעל שעה
באותו הנושא: