3 תשובות
הבן זוג שלי עשה והוא לא מרוצה כל כך בתפקיד
המטרה של הקדצ היא שתעשה השלמה מהירה במהלך השירות הצבאי למשא כבד בגלל שאת הרישיון למשא קל תסיים כבר בקד"צ.
אחר כך התפקיד שלך משתנה בשיבוץ שתקבל לאחר הטירונות והקורס
ויש תפקידים שיטחנו אותך בנסיעות ויש תפקידים שתבצע נסיעה אחת באף פעם
אנונימית
שואל השאלה:
אז כאילו זה תלוי איפה ישימו אותי למה אני ממש אוהב את הקטע של להוציא רשיונות השאלה במה זה כרוך ואם אפשר להתווכח איתם ואז הם לא ישימו אותי בתובלה או משהו כזה שקורע
^אם אתה עושה קדצ נהיגה, בדרך כלל ישימו בתובלה ולא נהיגה מבצעית.
הבן זוג שלי נחשב לנהג מבצעי למרות שהתפקיד כולל נהיגה על משא כבד.
זה לא עובד ככה "להתווכח איתם שלא אהיה בתובלה"
זה צהל, איפה שהם יצטרכו הם ישימו אותך גם אם תרצה להיות נהג בוס או נהג סיורים או כל דבר אחד.
אנונימית