6 תשובות
עדיף שלא.
המטפלת לא תעשה כלום עם זה אבל.
אם זה צלקות סגורות אז הכל טוב.
שואל השאלה:
כן אבל אמא שלי בחדר ואני לא יכולה לבקש ממנה לצאת...
שואל השאלה:
והמטפלת צוחקת עליי על הרבה דברים ואני מרגישה לא בנוח
כן תשימי
ואם את צריכה משהו או רוצה לדבר אני כאן 3>
איך אסור לה לצאת?! אמא שלי בחיים לא הייתה איתי ואני אחרי טיפול שני
עדיף שלא
את יכולה לבקש פשוט מאמא שלך לצאת היא לא צריכה להיות שם