6 תשובות
עדיף שלא.
המטפלת לא תעשה כלום עם זה אבל.
אם זה צלקות סגורות אז הכל טוב.
המטפלת לא תעשה כלום עם זה אבל.
אם זה צלקות סגורות אז הכל טוב.
שואל השאלה:
כן אבל אמא שלי בחדר ואני לא יכולה לבקש ממנה לצאת...
כן אבל אמא שלי בחדר ואני לא יכולה לבקש ממנה לצאת...
שואל השאלה:
והמטפלת צוחקת עליי על הרבה דברים ואני מרגישה לא בנוח
והמטפלת צוחקת עליי על הרבה דברים ואני מרגישה לא בנוח
כן תשימי
ואם את צריכה משהו או רוצה לדבר אני כאן 3>
ואם את צריכה משהו או רוצה לדבר אני כאן 3>
איך אסור לה לצאת?! אמא שלי בחיים לא הייתה איתי ואני אחרי טיפול שני
עדיף שלא
את יכולה לבקש פשוט מאמא שלך לצאת היא לא צריכה להיות שם
את יכולה לבקש פשוט מאמא שלך לצאת היא לא צריכה להיות שם
באותו הנושא: