6 תשובות
ימשיך המלחמה.
כמו שהם הפרו כבר.
טילים
בפועל שום דבר.
זו הפסקת אש עם כוח מאוד קטן שרלוונטית רק לישראל.
פסטה
זה פשוט נותן לגיטימציה לישראל לתקוף את עזה כי הם הפרו הסכם
הם לא הפרו כבר