10 תשובות
כן.
לא
נראלי שלא
פשוט צריך לדאוג שלא יקרה לו כלום
פשוט צריך לדאוג שלא יקרה לו כלום
שואל השאלה:
אני אצטרך להרים אותו??? אין לי מושג איך מרימים צינוק
אני אצטרך להרים אותו??? אין לי מושג איך מרימים צינוק
חחח תנסי להרדים אותו וכן לפעמים צריך להרים אותם נראלי כמו שמחזיקים כלב
אנונימית
אם את צריכה להרים אותו תעשי את זה בעדינות ותדאגי שהוא לא יקבל מכה כי זה יכול להיות קטלני בגיל כזה.
תבקשי מאמא שלו להדגים לך
תבקשי מאמא שלו להדגים לך
זה ממש לא כמו להחזיק כלב
כן זה קשה וזו אחריות גדולה מאוד הרבה יותר מעל ילד מעל גיל 4 או 3
תהיי כל הזמן בקשר עין אליו ותדאגי שהוא בסדר
לגבי להרים אותו- תשאלי לפני שההורים שלו הולכים איך הכי נוח לאותו התינוק שמרימים אותו (לרוב מרימים כששמים יד אחד על הראש ויד שניי למטה בין הרגליים)
כמובן שאת תצתרכי להחליף לו טיטול, לתת לו לשתות ולהאכיל אותו- אז קחי את זה בחשבון
תהיי סופר עדינה איתו בכל מה שאת עושה
המון המון בהצלחה!!❤
תהיי כל הזמן בקשר עין אליו ותדאגי שהוא בסדר
לגבי להרים אותו- תשאלי לפני שההורים שלו הולכים איך הכי נוח לאותו התינוק שמרימים אותו (לרוב מרימים כששמים יד אחד על הראש ויד שניי למטה בין הרגליים)
כמובן שאת תצתרכי להחליף לו טיטול, לתת לו לשתות ולהאכיל אותו- אז קחי את זה בחשבון
תהיי סופר עדינה איתו בכל מה שאת עושה
המון המון בהצלחה!!❤
סביר להניח שתצטרכי להרים אותו מדי פעם- תרימי אותו כך שהוא סוג של יישב על האמה שלך וביד השניה תתמכי בגב שלו
וזה לא קשה. תוציאי לו משחקים, ותדאגי שהוא לא מתקרב לדברים מסוכנים
וזה לא קשה. תוציאי לו משחקים, ותדאגי שהוא לא מתקרב לדברים מסוכנים
כן הם בוכים כל הזמן
באותו הנושא: