התחברות הרשמה

למה אני לא יכולה לשמוע באייפון כשאני משחקת ברואול סטארס?

בדקתי בהגדרות של המשחק וזה מראה שהצלילים עובדים כרגיל, והווליום שלי על הכי גבוה. מה יש לזה?
8 באוגוסט 2022, 20:55
Brawl Starsמשחקאפליקציות אייפוןבראול סטארסמשחקי סלולאר    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איזה תוכנות יש לאייפון של שירים שאפשר לשמוע אותם גם כשאני יוצאת מהאפליקציה?
כשאני במצב טיסה אני יכולה לשמוע בספוטיפיי?
דרך איזו אפליקציה אני יכולה לשמוע חינם שירים באייפון?
למה אני לא יכולה לשמוע את המוזיקה של אמונג אס באייפון?
למה תמיד באוצאפ כשאני באה לשמוע הודעה קוליט אז הטלפון ניסגר או שאני לא מצליחה בכלל לשמוע? אצלי זה באייפון 12 ובאייפון 8+
איך אני יכולה לשמוע מוזיקה בחינם אבל לא ביוטיוב?באייפון
תנו לי שיר מרגש כזה שאני יכולה לשמוע כשאני מתגעגעת למישהו שמת ובא לי קצת לבכות
אפליקציה באייפון שאפשר לשמוע בה שירים ופליי ליסט וגם לצאת מהאפליקצייה ועדיין לשמוע?
באיזה אפליקציית האייפון אני יכולה לשמוע שירים בלי אינטרנט?
יש איזו אפליקציה באייפון שאני יכולה להוריד ולשמוע הקלטה של שיחה שהייתה לפני כמה דקות?
באיזה אפליקציה באייפון אני יכול גם לשמוע שירים וגם להיות בסטיפס