9 תשובות
קצת מוגזם כל כך הרבה שחור
וגם מאוד מאוד חם
כן סבבה, לא מוגזם.
כמובן
כן, אבל כאלו אולי תנסי חולצה לבנה או גינס רגיל
בשביל לשבור
אולי תנסי חולצה לבנה או גינס רגיל? בשביל לשבור
אנונימית
לא מוגזם
אני בדרך כלל כשאין לי כוח להתלבש יפה לבושה לגמרי שחור.
כן .
לא .
כן אני אישית חושב שזה מאוד יפה
זה סבבה