11 תשובות
היה מקבל התקף לב ומת
הוא היה שם קץ לחייו כאילו ברית המועצות ועוד מדינות סוגרות עליו
זה היהמיכול להיות הנקמה המתוקה שלנו

עכשיו זה גם כן נקרא הנקמה שלנו אבל הוא לא פה בשביל לראות אותה
נחנק מגומי בצורת עין
אני צורחתת
או מנסה לתקוף אותנו זאת גם אופציה
הורג אותנו
אנונימית
nein nein nein nein nein nein its impossible תדמייני את זה בערך עם מבטא גרמני
נראלי היה מפוצץ אותנו בכל מקרה
שואל השאלה:
היה חי*
אנונימי
חחח הוא היה מתאבד שוב
אם היטלר היה חיי ולא מת אז, אני מניח שארצות הברית או ברית המועצות היו מחזיקים אותו ומענים אותו כדאי להוציא ממנו מידע ואחר כך הורגים אותו כי אני לא חושב שהיו משחררים איש שרצה להשתלט על כל העולם ולהשמיד את היהודים