10 תשובות
קצת קונסילר, טינט ומסקרה <3
רגיל מסקרה סומק וזהו
קונסילר, מעגל ריסים, מסקרה, טינט וגל גבות3>
אנונימית
לא מתאפרת
ואם הייתי שמה משהו זה היה מסקרה
ואם הייתי שמה משהו זה היה מסקרה
אודם עדין וזהו
מסקרה וגלוס ואולי אבקה כדי להחוויר את הגוון עור
רגיל בעיקרון אבל אולי עם עיפרון כחול
אני שמה רק מסקרה וגם זה לפעמים אז כאילו
לא מתאפרת
מסקרה שקופה טיפה טינט וגלוס ניראלי
באותו הנושא: