7 תשובות
אולי תתרכז בלשמח את עצמך
שואל השאלה:
אני מנסה, אבל לא מצליחה
אני מנסה, אבל לא מצליחה
אנונימית
זה לא בשביל כולם אני חתכתי אנשים כאלה מהחיים שלי לא מאנוכיות כי סליחה באמת שאני רגישה ויש לי מספיק זבל מעצמי וגם ככה אני בן אדם שלילי ועצוב אני לא צרכה עוד בן אדם שיכניס לי רעיונות זה אפילו לא קשור אליו כי הוא לא יספר מן הסתם כי הוא נחמד אבל אני אשאל כי אני רואה שהמצב לא משהו אז אני דואגת ומאז פה ושם עדיין ואין מה לעשות זה לא משפיע טוב אם את מרגישה שזה כבד עלייך אז תנתקי קשר אבל לא הייתי ממליצה ישר תנסי קודם להתמקד בך ובעצמך לראות משהו מצחיק להבין שזה לא החיים שלך ולא בעיות שלך ולנסות איזה תקופה ואם לא עובד אז
אני ממש מקווה שהכל יהיה טןב.
תגידו לו ככה: אני יודעת שקשה וזה מובן לגמריי.
אבל אתה צריך להשאר חזק ולא להשבר.
אני תמיד כאן לשמוע ולדבר ולהקשיב.
רק תגיד לי מתי את צריכה עזרה.
אני מבינה שזה קשה להתמודד עם כל המצב אבל אני מאמינה בך ואתה מדהים ומקסים ונדיר
תאכל משהו ותתאפס על עצמך,
מקווה שעזרתי..
תגידו לו ככה: אני יודעת שקשה וזה מובן לגמריי.
אבל אתה צריך להשאר חזק ולא להשבר.
אני תמיד כאן לשמוע ולדבר ולהקשיב.
רק תגיד לי מתי את צריכה עזרה.
אני מבינה שזה קשה להתמודד עם כל המצב אבל אני מאמינה בך ואתה מדהים ומקסים ונדיר
תאכל משהו ותתאפס על עצמך,
מקווה שעזרתי..
שואל השאלה:
סתם אנונימית מוזרה - אני לא רוצה לנתק איתו קשר, הוא חשוב לי. ולמען האמת זה כבר קרה לי בעבר הרבה פעמים עם אנשים אחרים, אז אני יודעת שהבעיה לא בהם אלא בי
הדר מרקורי - תודה... אבל אני לא מחפשת מה לכתוב לו, בינתיים אני לא מדברת איתו כי הוא צריך זמן לבד. אני פשוט רוצה להצליח לשחרר כדי שאני לא אהיה עצובה בגלל שהוא עצוב
סתם אנונימית מוזרה - אני לא רוצה לנתק איתו קשר, הוא חשוב לי. ולמען האמת זה כבר קרה לי בעבר הרבה פעמים עם אנשים אחרים, אז אני יודעת שהבעיה לא בהם אלא בי
הדר מרקורי - תודה... אבל אני לא מחפשת מה לכתוב לו, בינתיים אני לא מדברת איתו כי הוא צריך זמן לבד. אני פשוט רוצה להצליח לשחרר כדי שאני לא אהיה עצובה בגלל שהוא עצוב
אנונימית
ברור לי שהבעיה בך לא אמרתי לרגע שהיא אצל אחרים אבל בחיים יש רק בן אדם אחד שצריך לרצות וזה את עצמי ונתתי גם עצות בלי קשר לניתוק קשר
להבין שאת לא אחראית על רגשות שלהם ואת לא יכולה לעשות הרבה כדי לעזור להם (את יכולה לעזור אבל הרוב זה הם לעצמם)
באותו הנושא: