15 תשובות
הם מזרובים אלה
לא הבנתי איך זה קשור לקהילה הגאה אבל שיהיה. אבל בכללי פשוט מזעזע שאנשים תומכים בפלסטינים.
אנונימית
אינני מופתע.
זה גם די ברור ש90% מקהילת הלהט"ב הם גם פמיניסטים, תומכים באוקראינה במלחמה, תומכים בהפלות וכו'.
כאילו כל החבילה באה ביחד.
זה גם די ברור ש90% מקהילת הלהט"ב הם גם פמיניסטים, תומכים באוקראינה במלחמה, תומכים בהפלות וכו'.
כאילו כל החבילה באה ביחד.
אנונימי
^בדיוק שונאים את הקהילה הזאת, לא דווקא את זה שהם אוהבים בתחת
^נכון מאוד. לאף אחד לא אכפת מה ההרגשה שעוברת להם באיבר שבין הרגליים. כל הקהילה הזו היא קרינג'ית ומפגרת.
אנונימי
^קודם כל אל תכליל , זה שיש אנשים שהפכו את זה לקרינגי לא אומר שכולם ככה. יש פשוט אנשים שנמשכים לאותו מין או יותר ממין אחד או אנשים שלא מרגישים שנולדו במגדר הנכון להם או משהו.
ולשאלה - מזעזע שאנשים בכללי תומכים בפלסטינים. אבל מה הקשר של זה לקהילה הגאה?
ולשאלה - מזעזע שאנשים בכללי תומכים בפלסטינים. אבל מה הקשר של זה לקהילה הגאה?
אנונימית
^אנונימית, ממש.
כמה אנשים ראינו במהלך ההיסטוריה שהזדהו כטרנג'נדרים? בחייאת, היו מעל ל70 קיסרים רומאים, ומעולם לא תועד קיסר שמזדהה כאישה.
כמות הילדים שמזדהים היום כמין ההפוך ממנו נולדו לא הגיונית בשום צורה, כל אחד שפוי יבין זאת.
זה סתם חרטה שמכניסים לילדים קטנים בראש, ומי שיודע היסטוריה יודע את זה.
כמה אנשים ראינו במהלך ההיסטוריה שהזדהו כטרנג'נדרים? בחייאת, היו מעל ל70 קיסרים רומאים, ומעולם לא תועד קיסר שמזדהה כאישה.
כמות הילדים שמזדהים היום כמין ההפוך ממנו נולדו לא הגיונית בשום צורה, כל אחד שפוי יבין זאת.
זה סתם חרטה שמכניסים לילדים קטנים בראש, ומי שיודע היסטוריה יודע את זה.
אנונימי
^מי שיודע היסטוריה גם יודע שפעם זה ממש לא היה מקובל. לאחרונה פשוט יש יותר מודעות. וגם זה שיש קצת לא אומר שאין. אני בהחלט מסכימה שזה שדוחפים את זה לכל מקום ובצורה הלא נכונה זה רע.
אנונימית
^את טועה.
זה היה מקובל בשנים הראשונות לספירה, אותן שנים בהן חיו הקיסרים שעליהם דיברתי.
מעל ל70 אנשים רנדומלים, ואפילו לא אחד דיווח שהוא מרגיש כאילו הוא צריך להיות המין ההפוך ממנו נולד.
זה היה מקובל בשנים הראשונות לספירה, אותן שנים בהן חיו הקיסרים שעליהם דיברתי.
מעל ל70 אנשים רנדומלים, ואפילו לא אחד דיווח שהוא מרגיש כאילו הוא צריך להיות המין ההפוך ממנו נולד.
אנונימי
^אוקי ו? אולי הם לא היו כאלה. יש מעט אנשים כאלה, זה לא אומר שאין.
אנונימית
מעט מאוד את מתכוונת.
וגם זה לא בטוח.
כאילו, גם העניין של לשונות פניה, מעולם לא נשמע רעיון כזה בעבר, והיום כל ילדה שניה מחליפה לשון פניה.
וגם זה לא בטוח.
כאילו, גם העניין של לשונות פניה, מעולם לא נשמע רעיון כזה בעבר, והיום כל ילדה שניה מחליפה לשון פניה.
אנונימי
^אבל כן יש כאלה. וגם זה שכל ילדה שנייה מחליפה לשון פנייה זה פשוט מזעזע בעיניי כי זה אומר שלא הסבירו להם נכון וזה שהם הושפעו בצורה מזעזעת וזה גם נותן להומופובים סיבות לרדת על אנשים שבאמת כאלה. פשוט צריך להסביר לילדים שיש אנשים שונים וזה בסדר.
אנונימית
אפשר לעשות סטטיסטיקה ליטרלי על כל דבר רנדומלי ואז יתחילו להפיץ את זה בכל מקום כדי ליצור דרמה
אנונימי
מזעזע שאנשים בכלל תומכים בזה, אבל זה לא קשור ללהט"בים, המדיה השמאלנית בכללי תומכת בפלסטין.
אנונימית
מה הקשר
באותו הנושא: