8 תשובות
תני לה עוד כאפה
איזה מפגרת היא, כולה כאפה
מה עשתה מזה סיפור
תגידי לה שאת מצטערת ושזה לא יקרה שוב
תנסי לספר את הצד שלך בסיפור
את לא התכוונת לפגוע בה בסופו של דבר
שואל השאלה:
את האמת שמגיע לה אבל אני לא אוהבת לריב עם אנשים ושהם יכעסו עליי זה עושה לי רע
שואל השאלה:
רשמתי לה שאצלי זה רגיל ושאני מצטערת אבל היא לא מגיבה ומחר אני עובדת איתה ולא נעים לי
תתנצלי פנים מול פנים
בסוף היא תצטרך להגיב לך
אי אפשר להתעלם אחת מהשנייה בעבודה
מאמינה שהיא תסלח ותעבור הלאה אל תדאגי
תקשיבי את לא חייבת לאף אחד שום דבר
מחר תנסי להתנצל ואם היא לא תקבל את זה זה כבר בעיה שלה
שואל השאלה:
אבל אני אפילו לא מבינה על מה להתנצל זה לא שהרבצתי לה זה סתם בצחוק ומהתגובה שלה אני כבר התחלתי להיפגע...