6 תשובות
לפי מה שהבנתי הוא לא כל כך דומה
אתה תדע את החומר של 4 אם תיהיה בחמש
יש לי חברה שירדה ל4 יום לפני הבגרות
הוא די דומה כן
אנונימית
שתיים מתוך חמש השאלות עוסקות באותם הנושאים, לא כך כך דומה.
אני אישית בכיתה יא הייתי ב-5 יחידות מתמטיקה
ושבוע לפני המתכונת ירדתי ל-4 יחידות.
והחומר הוא אותו דבר ויותר קל
ב-5 למדתי הסתברות, פונקציות, בעיות קיצון, בעיות תנועה
ב-4 למדתי את אותו הדבר רק שהתווסף אנליטית
-~
שואל השאלה:
דומה כמו שהחומר של יא 5 דומה ל4?
אנונימי