4 תשובות
את עדיין תהיי עייפה, למוח שלנו יש תחושת זמן ואת צריכה לישון למשל ב10 ולהתעורר ב7 או 8 אז גם אם תשני 15 שעות את עדיין תהיי עייפה כי המוח שלנו לא מרוכז בגלל האור של השמש זה למה צריך לישון בחושך
שואל השאלה:
אבל החלון סגור
אבל החלון סגור
שואל השאלה:
אני יוצאת סתומה אני יודעת
אני יוצאת סתומה אני יודעת
11 בבוקר
באותו הנושא: