10 תשובות
תנסי בהתחלה להיות ידידה שלו ומקווה בשבילך שזה יתפתח ותהיי מאושרת אם האחד שאת אוהבת 3> :))
שואל השאלה:
^אני לא יודעת איך לפנות אליו בכלל!!
^אני לא יודעת איך לפנות אליו בכלל!!
אנונימית
תתחילי בהיי
תשאלי על התחביבים שלו תדברו וזה יתפתח
תזכרי שהוא בן אדם בדיוק כמוך זה שהוא נראה לפי התיאור שלך כמו אל יווני לא אומר כלום חחח
בהצלחה
תשאלי על התחביבים שלו תדברו וזה יתפתח
תזכרי שהוא בן אדם בדיוק כמוך זה שהוא נראה לפי התיאור שלך כמו אל יווני לא אומר כלום חחח
בהצלחה
שואל השאלה:
איזה עצוב זה שאף אחד לא קורא את זה ועונה אבל!! למה רק מישהי אחת?!?
איזה עצוב זה שאף אחד לא קורא את זה ועונה אבל!! למה רק מישהי אחת?!?
אנונימית
^^ אי אפשר אבל בסדר מבינה
^גם לי זה ככה על רוב השאלות שלי אבל דמייני שאני כמה משתמשים אם זה מנחם אותך
^גם לי זה ככה על רוב השאלות שלי אבל דמייני שאני כמה משתמשים אם זה מנחם אותך
שואל השאלה:
אבל אני רוצה להשאר אנונימית.. אי אפשר לדבר בפרטי באנונימיות לפי מה שאני יודעת נכון?
אבל אני רוצה להשאר אנונימית.. אי אפשר לדבר בפרטי באנונימיות לפי מה שאני יודעת נכון?
אנונימית
תתחילי לדבר איתו בסיטואציה שיצא שתדברו גם אם זה לכמה שניות נגיד במסעדה תשאלי צה כל אחד רוצה וזה... ואז תעלי ברמה תהיו ידידים ואז את ההמשך את תמשיכי...
רוצה לדבר על זה בפרטי כדי שיהיה לי יותר קל? קשה לי לאתר את השאלה אם כל ההתראות
אני אנסה לעזור כמה שאוכל :)
אני אנסה לעזור כמה שאוכל :)
שואל השאלה:
^הוא פאקינג מלאך ואני.. לא. תמיד אכלתי את עצמי על זה אבל מה לעשות, לא התכחשתי למציאות בתכלס
אני מפחדת ככה ללכת אליו
^הוא פאקינג מלאך ואני.. לא. תמיד אכלתי את עצמי על זה אבל מה לעשות, לא התכחשתי למציאות בתכלס
אני מפחדת ככה ללכת אליו
אנונימית
נראלי שזה עונה לי על השאלה שלי חח
לא היית צריכה להגזים עם המראה אבל תודה?
לא היית צריכה להגזים עם המראה אבל תודה?