17 תשובות
אם את עם ניסיון אז סבבה
וזה לא משנה מספר הילדות...
וזה לא משנה מספר הילדות...
זה בסדר
שואל השאלה:
^^^^כמה היית לוקחת? כי זה באמצע הלילה ביום חמישי
^^^^כמה היית לוקחת? כי זה באמצע הלילה ביום חמישי
זה סבבה
שואל השאלה:
כן נסיון יש לי
כן נסיון יש לי
אני גם לוקחת 30 ודווקא מלא אומרים לי לעלות שזה ממש זול
כן זה סבבה
שואל השאלה:
^^ ואת בת 18?
^^ ואת בת 18?
כן אני בת 18
גם לא משנה שזה באמצע הלילה ביום חמישי....
אם את מתחת ל16 ובלי ניסיון אז 25
אם את מעל 16 או עם המון ניסיון או שניהם אז 30
אם את סיימת צבא ויש לך ניסיון אז 35 ואפילו יותר אבל זה סתם סחיטה כבר אלא אם כן את עם הון של ניסיון
אם את מתחת ל16 ובלי ניסיון אז 25
אם את מעל 16 או עם המון ניסיון או שניהם אז 30
אם את סיימת צבא ויש לך ניסיון אז 35 ואפילו יותר אבל זה סתם סחיטה כבר אלא אם כן את עם הון של ניסיון
לא בכלל לא, זה מחיר מקובל מאוד
שואל השאלה:
^^^וואו אז את זולה יחסית
^^^וואו אז את זולה יחסית
תלוי איפה את גרה, בכל מקום לוקחים סכום אחר. לדעתי זה לגיטימי לגמרי, וחמישי זה ערב שנחשב כבר סוף שבוע.
גם אני לקחתי 30-35 בגיל 15/16
גם אני לקחתי 30-35 בגיל 15/16
שואל השאלה:
^^^^
אני לא חושבת שזאת סחיטה. בכל מקרה אם לא מעוניינים במחיר שלי, לא חסר בייביסיטריות באיזור. אבל אני מקבלת את הדעה שלך
^^^^
אני לא חושבת שזאת סחיטה. בכל מקרה אם לא מעוניינים במחיר שלי, לא חסר בייביסיטריות באיזור. אבל אני מקבלת את הדעה שלך
סבבה
כן
סבבה
באותו הנושא: