4 תשובות
תלוי מה השעות למידה שלך
שואל השאלה:
אני לומדת בערב תאמת מ17:30 עד 20:45 כזה וחשבתי לעבוד בבוקר
אז כן מעולה אבל אל תשכחי מידי פעם לתת זמן לעצמך ולפעמים יהיו תקופות מבחנים אז בתקופות מבחנים קחי הפסקה
אחלה רעיון אבל שלא תתעייפי יותר מדי