6 תשובות
יום כן יום לא!
ככה הכי טוב.
ככה הכי טוב.
במחזור להתקלח פעמיים-שלוש ביום.
אבל זה יותר לפי הרגשה אישית...
אבל זה יותר לפי הרגשה אישית...
פעמיים ביום
מה? כמה שצריך.
לפי כמות הזרימה. לא לכולן זה אותו הדבר, ואין "כמות מומלצת למקלחת".
כמה שאת מרגישה שאת זקוקה לזה.
לפי כמות הזרימה. לא לכולן זה אותו הדבר, ואין "כמות מומלצת למקלחת".
כמה שאת מרגישה שאת זקוקה לזה.
אנונימית
כמה שאפשר זה טוב, אני למשל בוקר, צהריים, וערב:) ומחליפה פדים כול הזמן...
אני מתקלחת כל שעתיים-שלוש:)
באותו הנושא: