7 תשובות
וגם פרו מיה
אנונימית
סליחה שאני אומרת את זה אבל איך אפשר להיות דבר כזה?
זה כמו להיות בעד רצח, בדיוק ככה.
שואל השאלה:
מי שלא כזאת שלא תגיב בבקשה.
אנונימית
אני לא בעד אנורקסיה, אני בעד תת משקל..
הייתי
אנונימית
שואל השאלה:
מישהי שהיא בעד אנורקסיה..
אנונימית
מה זה פרו אנה?