5 תשובות
תלוי בבן אדם
לא נמוכים בכלל אני יצאתי עם מישהי שגדולה ממני בשנתיים
יש אנשים שאין להם בעיה ממש, תלוי בבן אדם.
חמישים חמישים
לא תנסה לא תדע..
חיים פעם אחת
ובן כמה אתה?